Velkommen

Træningstider

Kørselsvejledning

Udlejning af lokaler

Kjellerup Skytteforening er stiftet den 4. november 1965.
Vi har i øjeblikket 130 medlemmer, hvor den yngste er 7 år og den ældste er 87 år.
Vi er en rummelig forening med plads til alle, det være sig ung som gammel, handicappet eller et menneske med særlige forudsætninger –
alle er velkomne!
Om du skyder 200 eller 150 betyder ikke noget - bare du har en god oplevelse.
Har du lyst til at prøve at komme og skyde, så kom forbi på en klubaften – du kan læse mere om klubaftener her og om at være ny skytte
her: se "Ny skytte" i menuen.

Hvad tilbyder vi?

Riffel/pistol:
  Du kan skyde med salonriffel, luftriffel og luftpistol på vores moderne baner, som alle er udstyret med elektronisk markeringsanlæg.
  Du kan låne våben og andet udstyr af foreningen, der ligeledes sørger for vejledning og instruktion, således du lærer at omgås våben på en
  ansvarlig måde.
Sommersæson: Her kan du skyde udendørs med salonriffel på 50 meter baner.
Vintersæson: Her kan du skyde indendørs med salonriffel, luftriffel og luftpistol på 15 meter baner.
Der vil altid være instruktører/banevagt til stede under træning!
  Ud over skydebanerne råder vi over et dejligt opholdslokale, hvor vi kan hygge os sammen.
  Der findes diverse spil og der kan købes kaffe, øl, vand og kage.
  Her finder du os: se "Kørselsvejledning" i menuen.
  Hvis du ønsker at deltage i konkurrencer, skal du forvente et mindre indskud pr. stævne.
  Foreningen stiller riffel, pistol, høreværn m.m. til rådighed.
Bueskydning:
  Der skydes på 18 m og op til 90m. Inden dørs kan der maks skydes på 40 m.
  Klubben kan tilbyde lån af recurve bue samt efter et halvt år kan der være mulighed for at låne en compoundbue for at se om dette har interesse.

Klubbens vedtægter