Velkommen

Kørselsvejledning

Udlejning af lokaler

Ny skytte

Som ny skytte møder du bare op på en klubaften, som du kan læse mere om nedenfor.

Når du kommer første gang går du blot hen til ”kasse-lugen”. Her siger du, at du er ny skytte og vedkommende som du snakker
med, vil finde en banevagt, som derefter hjælper dig med at finde dig til rette.

Du vil blive vist rundt i Skyttehuset og informeret om våben, regler m.m.. Når alle formalia er klaret kommer du ud på
skydebanen, hvor du får muligheden for at prøve at skyde en serie. En serie består som regel af 5 prøveskud og 20 gældende skud.

Når du har skudt vil du få udleveret en udskrift/print, så du kan se hvordan din skydning er gået.

Du har mulighed for 5 "prøveskydninger" på klubaftener, inden du vurderer om skydning er noget for dig.

Hvis du derefter ønsker at fortsætte med at skyde, så skal du melde dig ind i foreningen.

Du kan læse om kontingent m.m. under "Priser" i menuen.